loading...
دخترها پسرها
Shervin بازدید : 1179 شنبه 07 خرداد 1390 نظرات (1)

انتقام‌گيري دخترانه در دنياي اينترنت

انتقام‌گيري دخترانه در دنياي اينترنت

وقتي يك‌بار متوجه شدم عكس‌هاي خانوادگي‌اش را وارد فضاي مجازي اينترنت كرده تا به دوستان و همكارانش نشان دهد نقشه شومي طراحي ‌كردم. يك روز كه سميه در دفتر حضور نداشت براحتي به رمز عبورش دسترسي پيدا كردم و عكس‌هاي خصوصي‌اش را برداشتم. با وجودي كه مدتي بود آن عكس‌ها را در اختيار داشتم ولي سعي كردم آنها را منتشر نكنم تا اينكه از شركت اخراج شدم.
ملت ما: دختر جوان با انتشار عكس‌هاي خصوصي همكار قديمي در فضاي مجازي به انتقامجويي از وي دست زد.

چندي پيش دختر 24 ساله‌يي به شعبه دوم دادسراي ناحيه 31 مراجعه كرد و به طرح شكايت پرداخت. اين دختر وقتي در برابر بازپرس پرونده قرار گرفت، گفت: در يك شركت ساختماني كار مي‌كنم و بخاطر موقعيت شغلي‌ام مجبور بودم هميشه ايميل‌هايم را چك كنم. كاربري براحتي وارد سايت خصوصي‌ام شده و توانسته بود بر عكس‌ها و فيلم‌هاي خانوادگي‌ام دست پيدا كند.

نمي‌دانستم چه كسي دست به چنين عملي زده. تصور مي‌كردم شايد اتفاقي باشد تا اينكه پس از مدتي عكس‌هاي خصوصي‌ام را در يك سايت مدل ديدم؛ خيلي وحشتناك بود. با ادعاهاي اين دختر، بازپرس پرونده دستور رسيدگي به پرونده را داد و گشت‌هاي اينترنتي پليس در 2 شاخه مخابراتي و فضاي مجازي به رديابي‌هاي تخصصي دست زدند و توانستند سرنخي از دختر جواني به دست آورند كه در پشت اين نقشه‌هاي شوم قرار داشت.

تيم‌هاي اطلاعاتي با دستور بازپرس خروجي‌هاي رايانه‌يي را تحت نظر قرار دادند و توانستند محل دقيق اين دزد رايانه را رديابي كنند. وقتي پاتوق اينترنتي دزد فضاي مجازي در تيررس پليس دنياي رايانه‌يي قرار گرفت مشخص شد اين دختر جوان از كافي‌نتي در شرق تهران نقشه شوم خود را به مرحله اجرا گذاشته است.

همزمان با ترسيم چهره فرضي متهم مشخص شد اين هكر مدتي پيش با زن جوان همكار بوده است. با اين سرنخ، دختر جوان به دادسراي جرايم رايانه‌يي فراخوانده شد و در برابر بازپرس پرونده لب به اعتراف باز كرد.

دختر 22 ساله كه هنوز باور ندارد در دام پليس گرفتار شده گفت: مدتي بود در يك شركت ساختماني استخدام شده بودم. هيچ‌كس در آنجا كار نمي‌كرد و تنها نيرويي كه بايد همه دستورات كارفرما را اجرا مي‌كرد من بودم. هرگاه وارد شركت مي‌شدم سميه پاي ميز كامپيوتر بود و با اينترنت كار مي‌كرد. هميشه مديرعامل، كارها را به دوش من مي‌انداخت و سميه در شركت هيچ‌كاري نمي‌كرد ولي با اين وجود هميشه حقوق و مزايايش نسبت به من بيشتر بود. سميه زودتر از من استخدام شده بود و كارمندان شركت احترام خاصي نسبت به وي داشتند. حسوديم مي‌شد زودتر از همه به خانه مي‌رفت و ديرتر از ديگر كارمندان سر كار حاضر مي‌شد.

وقتي يك‌بار متوجه شدم عكس‌هاي خانوادگي‌اش را وارد فضاي مجازي اينترنت كرده تا به دوستان و همكارانش نشان دهد نقشه شومي طراحي ‌كردم. يك روز كه سميه در دفتر حضور نداشت براحتي به رمز عبورش دسترسي پيدا كردم و عكس‌هاي خصوصي‌اش را برداشتم. با وجودي كه مدتي بود آن عكس‌ها را در اختيار داشتم ولي سعي كردم آنها را منتشر نكنم تا اينكه از شركت اخراج شدم.

عصباني بودم با اين همه كاري كه براي آن شركت ساختماني انجام داده بودم نبايد با من چنين رفتاري مي‌كردند. مي‌خواستم انتقامم را بگيرم به همين خاطر عكس‌هاي خصوصي سميه را در سايت مدل منتشر كردم. تصور مي‌كردم اين سرقت، اينترنتي است و در دنياي مجازي، ماموران نمي‌توانند هكرها را به دام بيندازند. با ادعاهاي اين دختر انتقامجو تحقيقات از سوي بازپرس پرونده ادامه دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط XhHxqMxCezja در تاریخ 1348/10/11 و 5:14 دقیقه ارسال شده است

It's much eaiesr to understand when you put it that way!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 1,422
  • بازدید سال : 7,828
  • بازدید کلی : 378,872
  • کدهای اختصاصی